Kwaliteitsjaarverslag 2022

Elke dag ondersteunen en behandelen we mensen met een zorg of ondersteuningsvraag met als doel om bij te dragen aan een goed leven, nu en in de toekomst. We vinden het daarbij van groot belang om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de behoeften en capaciteiten van onze cliënten. Dit doen we op basis van onze zorgvisie en dagelijks op basis van ervaring en deskundigheid, volgens methodes die hun effect bewezen hebben.  In het ‘kwaliteitskompas’ hebben we in de gehandicaptenzorg afspraken gemaakt over de kwaliteit van zorg die cliënten en hun verwanten van zorgorganisaties mogen verwachten. Dit kompas inspireert en geeft houvast bij de manier waarop wij intern het gesprek voeren over kwaliteit van zorg en hierop reflecteren. Het is een proces van continue kwaliteitsverbetering. Jaarlijks publiceren wij ons kwaliteitsrapport in de vorm van een website waarin wij reflecteren op de kwaliteit van zorg in het afgelopen jaar en waarin we vooruitkijken naar de punten waar wij op willen verbeteren. ​​​​​​​

snel naar:

de samenvatting
feiten en cijfers 2022 

 

Other news

Winkel Ampersand feestelijk geopend

1 juni was de feestelijke opening van Ampersand.  Burgemeester Gido Oude Kotte van Aalsmeer en Susan Veenhoff, bestuurder van Ons Tweede ...

Lees meer
Lees meer over Winkel Ampersand feestelijk geopend

Podcast: een ongewoon goed gesprek

Samen, jij en ik, dat is het motto van Ons Tweede Thuis. Meedoen in de samenleving staat voorop. Maar wie ...

Lees meer
Lees meer over Podcast: een ongewoon goed gesprek

Van stilstand naar ontwikkeling op het kinderdienstencentrum

Ter gelegenheid van het symposium “meer dan een aai over de bol” over het belang van het therapeutisch klimaat op ...

Lees meer
Lees meer over Van stilstand naar ontwikkeling op het kinderdienstencentrum