Kwaliteitsjaarverslag 2022
Elke dag ondersteunen en behandelen we mensen met een zorg of ondersteuningsvraag met als doel om bij te dragen aan een goed leven, nu en in de toekomst. We vinden het daarbij van groot belang om zo goed mogelijk aan te sluiten bij de behoeften en capaciteiten van onze cliënten. Dit doen we op basis van onze zorgvisie en dagelijks op basis van ervaring en deskundigheid, volgens methodes die hun effect bewezen hebben. In het ‘kwaliteitskompas’ hebben we in de gehandicaptenzorg afspraken gemaakt over de kwaliteit van zorg die cliënten en hun verwanten van zorgorganisaties mogen verwachten. Dit kompas inspireert en geeft houvast bij de manier waarop wij intern het gesprek voeren over kwaliteit van zorg en hierop reflecteren. Het is een proces van continue kwaliteitsverbetering. Jaarlijks publiceren wij ons kwaliteitsrapport in de vorm van een website waarin wij reflecteren op de kwaliteit van zorg in het afgelopen jaar en waarin we vooruitkijken naar de punten waar wij op willen verbeteren.
snel naar:
de samenvatting
feiten en cijfers 2022